11/14/2010

Rubbad dröm

Minns inte omständigheterna men jag är i ett varuhus och har typ lämnat en annons?
Eller nej det var inte en annons men det var nåt.. Folk skulle svara på
jag har ett svagt minne av att jag spelar nån låt på en grammofon
jag går fram och läser på olika lappar med namn som folk lämnat
på en står det hanna grahn, alltså gbg hanna jag what
plötsligt står hon bakom mig

sen händer lite grejer
sen ska jag plötsligt köpa ett par jeans i present till fiffi
jag tänker först låtsas att de är till mig men inser att det inte går
jag tänker köpa ett par VITA UTSVÄNGDA FORNARINAJEANS MED LÅT
MIDJA till fiffi
-----------------------
jag förklarar att de är till min kompis, att hon är lite längre än mig, lite större och
har ganska stor ghetto ass och långa ben
sen, som en blixt från klar himmel inser jag att fiffi inte vill ha de där jeansen
jag snattar lite örhängen och sjappar.

(Det som gör det hela lite extra rubbat är att igår natt drömde jag att jag hade ett par
röda uppkavlade chinos på mig hela tiden, det var en såndär superhjältedröm jag har
ibland, och brallorna var som typ.. Mästerkatten i stövlar liksom, JAG VAR
INGENTING UTAN MINA FANTASTISKA BRALLOR, vad är grejen med brallor
plötsligt? Behöver nya jeans dock.. Fiffi med tror jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar