11/17/2010

Jag vill hälla en rejäl tunna iskallt vatten över alla brudar. Jag hatar brudar. Jag blir så
jävla provocerad. Tur att alla ens tjejkompisar practically har balls och resen har balls
furreal. Och att ingen av dem har pipig bebisröst och är blåsta och
uppmärksamhetskåta. Skönt. Tack för livet.
En gång i tiden för typ fyra år sen ritade jag ganska mycket utan någon prettoness.
Jag saknar att rita. Jag bara fixar det inte riktigt.
Det är trevligt att gå hem till carro för då säger alltid hemmes mamma moster och
mormor hur snygg man är, även när man ser ut som ett helvete.
Var på cafeet igår och firade att de två f-en förlovat sig. Jag brukar alltid håna folk som
förlovar sig och tycka att det är skitfånigt men ni två, ni får förlova er hur mycket som
helst, helst skaffa tio barn och leva ihop livet ur så kan jag tro på kärleken. Puss.
Sen blev livet kaos som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar