11/17/2010

När jag var femtom och emelie var sexton brukade hon väcka mig på morgnarna
genom att ringa och skriksjunga i luren, och när vi sov över brukade hon väcka mig
genom att hoppa i sängen och peta mig med blad från krukväxterna i ansiktet.
En gång när vi båda var heartbroken låg vi och grinade tillsammans hela natten.
Jag och carro brukade ta bilder åt varandra på killarna vi var kära i, alltså jag på
hennes och hon på min för att visa varandra, och när jag var lucia i nian och carros
mamma filmade snodde carro kameran och filmade min crush.
Vi hängde och åt chips VARJE kväll och jag vägrade svara när mina föräldrar ringde.
Om vi inte umgicks pratade vi i telefon tre timmar varje kväll.
Min första fylla var jag och carro i carros kök, klockan sex på valborg då vi drack
en petflaska med whishy, kaffelikör och vodka.
Varför har vi blivit så gamla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar