11/14/2010

Just nu
är du: Ful, sur
Gör du: Pratar med denise på msn.. Alltså.. Sitter vid datorn liksom vad gör man
Har du på dig: Trasiga jeans vitt linne grå tröja
Lyssnar du på: Xavier Rudd - Come let go
Vill du: Ha mina brudpolare här på en kaffe och en cigg
Ska du: Ligga i killes säng

Vill du
åka utomlands: EH JAAAAAAA
Träffa ditt ex: Eh, skulle inte tro det
Bli känd: Ja för vad liksom? Nåt kul isåfall
Bli president: Nej fan vad bizzy och tråkigt.. Jag vill inte bli rik hellre blir jag buddhist
Vem är snyggast: Alex karev i greys anatomy om vi snackar kendizar
Har du varit kär: Verkar inte bättre!
Ditt längsta förhållande: Ett och ett halvt år typ
Är du en bra flick/pojkvän: Jag vet fan inte
Har någon varit otrogen mot dig: Ja eller mja.. Typ iallfall, eller? Men ja, jo, ja
Har någon varit otrogen med dig: Hm ja
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad.. Jag är tjej, jag kan inte ragga
jag kan bara hångla
Hur raggar du: Hånglar?!
Är du svårflörtad: Om jag inte är intresserad så går det inte att flörta med mig
överhuvudtaget. Om jag är up to it är jag.. Cheap shot. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar