11/17/2010

Herregud är det för att jag förträngt en grej som jag har förträngt allt annat också
för nu börjar jag minnas tänka på saker från då
minns du när vi bråkade, den enda gången vi måste varit femton? ja femton jag vet att
vi gick i högstadiet och du var trött på att oroa dig för mig på att jag redan då drack för
mycket rökte för mycket gjorde illa mig på allt och alla och vi  var fulla och jag ringde du
skrek i luren att jag skulle sluta ringa dig och jag sa nej jag kommer inte sluta ringa dig
kommer aldrig sluta ringa dig
och på måndagen sa jag att jag var sjuk ville inte gå till skolan hade grinat hela söndagen
och din mamma ringde min pappa och sa att det var en annan liten tjej hemma hos er
som låg i sängen och grät och vägrade gå till skolan och de tvingade oss att prata och din
mamma kom på att du och jag och hon skulle åka till lidingö istället för att gå till skolan
den dagen haha minns du det minns du den dagen att vi åkte till lidingö och jag var
livrädd att säga nåt fel göra nåt fel som ett ljus i baksätet på bilen och du sa att du fortfarande var arg men du kunde inte låta bli att le och fnissa för du tycker ju om mig
och jag lovade att skärpa mig och tänka på dig och
jag slutade röka
men jag började ju igen och vi sitter inte ihop längre jag vet bara minns
att du grinar och jag älskar dig och går sönder när du är ledsen och man får inte
kramas jag vet man får bara säga att man vill krama dig
och ett annat dagen efter när det tillochmed var så att det var pappa som bett dig
sova här och vi vaknade och jag frågade om du var arg på honom och
du var så jävla arg
jag älskar dig
minns saker och måste göra av det någonstans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar