11/07/2010

Actionhjälte

Inatt har jag joggat runt med ett maskingevär och en partner in crime på en strand
och bland annat skjutit en biffig blond man och några andra. Och high fiveat efteråt.
Och jämfört ärr efter striderna. Och skrattat. Sen har jag brutit mig in i en husbil och
letat ledtrådar i handskfacket och varit nära att åka fast, men jag tog mig ut och typ
flög därifrån. Sen hade jag sex också, i actionhjälteshape. Helt annorlunda än verkligt
sex. De här drömmarna är så sjukt verkliga, jag känner mig verkligen som den där
personen, det är liksom jag men med helt andra egenskaper och hela grejen med
att världen typ har tagits över och vi är motståndsrörelsen är så jävla spännande. Jag
älskar det! Jag tror att jag är en actionhjälte i en parallell värld och det är det som
hemsöker mig på nätterna. Så jävla coolt.
Ps vill så sjukt gärna åka till denise. Gråter typ av lycka
vid tanken. Saknar dig din säääl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar