11/10/2010

Du heter: Jennifer
Smeknamn: Jalapeno. Nämeh.. Jenni ju. Jenniboi, jboi haha äh
Låt som när du är ledsen sörjer till: Mörk är natten innan gryningen - Kultiration
Beroende av: Cigg. Gick två gånger i ösregn genom stan halv fyra inatt för att först
köpa cigg, sen tappa dem och gå och leta efter dem. Blöt men nöjd när jag hittade dem iaf.
Vad tror folk om dig: Att jag är en bitch tror jag? Eller att jag tycker att jag själv är snygg typ haha.
Stämmer det: Ja..
Vad får du oftast komplimanger för: Av tjejer, håret, av killar: Tuttarna. Faktiskt.
Hur imponerar man på dig: Man säger intressant smarta grejer och är jävligt rolig
Brukar du skratta för sig själv: Ja
Vad står det i ditt senast inkomna sms: Haha stridsvagnen
Har du haft sex idag: Yee
Hur svarar du i mobilen: Aadeejenni eller ba tja, hej etc
Antal timmar sömn inatt: Öhhh? typ sju eller nåt kanske
Sov du ensam: Näe
Brukar du komma i tid: Hehe.. Nä..
Hur känner du dig nu: Jävligt sliten men soft
Vanligaste färg på kläder: Blå. True story.
Vad saknar du: ANNA!!
Hade du en bra kväll igår: Jafan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Näfan
Vad är det värsta du vet: När folk tror att de vet grejer om mig. Buck that. DO TJENNER MIG INTAH!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Femhundra procent
När grät du senast: I helgen typ
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Dra till thailand och bli dykintruktör typ?
Vill du gifta dig: Om nån bill ha barefeetbröllop med mig, annars får det vara
Vill du ha barn: Jao det vill jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar