11/10/2010

Jag tänkte alltid världen om dig

Jag trodde det skulle vara kallt regnigt och jobbiga beslut att komma hem, men så
kommer man hem och det är sol och allting är redan bestämt. Det finns inga
alternativ. Det är värre med sånt man inte förväntar sig. Det är värre om man inte
redan vet. När jag var yngre fanns det regler men nu verkar det inte finnas någonting
att falla tillbaka på fast man vill. Det enda jag kan göra för min egen skull är att vara
bättre, inte göra om alla misstag igen. Jag skulle aldrig kommit tillbaka hit, jag vet det
nu. Här går allting i cirklar tills ingenting betyder något längre. Det finns inga riktlinjer
eller ramar för vad man kan göra mot varandra.

Det är jobbigt att sluta bry sig. Sluta bry sig om människor. Men jag inser att jag har
slutat bry mig om er. Jag gör fan mentalt slut med mitt liv nu. Finns ingenting kvar i
mitt huvud som inte behöver bytas ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar