11/15/2010

Fan, det händer ju inget. Tänkte precis skriva fan, vad tråkigt jag har men det vore
inte sant, jag har inte tråkigt, det är inte det.
Klockan är snart tre och jag funderar på att börja masa mig hemåt, har legat här sen
typ elva och bara ööööh-at. Så många timmar tog det för mig att dra på mig en tshirt
och mjukisbrallor liksom.
Men tråkigt har jag inte. Jag har det ganska bra, jag bara vet att jag BORDE göra
något för så är det i det här röviga samhället.
Jag får inte chilla.
Nu när jag ska börja masa mig hemåt inser jag att jag hade kille-tröja på mig när jag
kom hit igår, men den tog ju han när han drog. Fan.
Ska jag cykla hem i tshirt i det här jävla vädret? Tshirt och peacehalsband och så
ser jag förjävlig ut i fejan, helt grå. Fy farao.
Enda anleningen till att jag skriver det här inlägget är att jag drar mig för det.
Och hemma är det fullt med folk. Fan nu blev jag svettig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar