11/14/2010

Förövrigt måste det här vara ungefär den högsta kvoten av att sakna folk jag någonsin
har uppnått. Finns typ två personen jag INTE saknar. Man kan ju grina för mindre.
Nu ska jag dricka vin och äta melon och vindruvor med mina föräldrar och lyssna på
bob dylan. Det är rätt ok. Disa gillar dock inte bob dylan. Hon tycker det är lite för
brötigt.
Mamma kommer hem och har tights och kjol på sig. Jag tittar på henns ben.
Mamma: AMEN det var hål i mina jeans imorse, så jag fick bara ta något..
Pappa: Men du är ju fin, hon har väl fina ben eller hur?
Jag: Jaarå
Mamma: *Bekymrat* Jamen man känner sig lite fånig.. Precis som att man
försöker göra sig märkvärdig..
Mamma är söt!
Jag har haft så tråkigt att jag har läst en massa värdelösa bloggar, en som inte är
så jävla söt är sofi fahrman. Hon är skitful.
Jag blir fan provocerad.

Behöver fan rikiga probleminställningar att bli provocerad av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar