11/10/2010

Nazidröm

Jag och fiffi har biologi ihop. Vi sitter utomhus på gräs och ska göra nåt experiment.
Klassen består av diverse sturemänniskor, anna är med också och ställer en massa frågor.
Så säger killen som sitter mellan mig och fiffi att tjejn med röd klänning i hans grupp är
skitjobbig. "Jaha är hon nazi eller", säger jag då. (?) Killen tittar irriterat på mig och säger
"Nä hon är inte 'hazi' hon är bara jobbig" (?!) Jag bara jaha han hörde fel, ska jag rätta
honom? Nä vågaente fan nu tror han jag är dum i huvet. Sen ser jag att det är anna som
har röd klänning! Blir irriterad och bara "Vafan det är faktiskt min polare", sen ser jag att
det är felix som sitter mellan mig och fiffi och säger att anna är jobbig! Jag ba va? Men SEN
ser jag att anna har röda strumpbyxor och att det är en annan tjej som har röd klänning.
Tur det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar