11/17/2010

Jaha eftersom jag sporadiskt meddelar när jag har mens på min fullständigt onödiga
blogg kan jag väl lika gärna gör det nu med. Mens igen! Jag fattar inte. Det STÄMMER
inte. Man borde ju iofs kunnat räkna ut det när man gått och haft ont i tuttarna, mensvärk,
grinat för ALLT och varit allmänt deppig och typ glömt grejer, varit virrig, gått runt i en
ändå blir jag chokad och upprörd. Jaja. Lika bra det.

Nu när jag kom hem får jag först en mycket allvarlig blick av pappa varpå han säger:
Jenni.. När du går härifrån och ingen är hemma.. Kan du då vara snäll och se till att
alla dörrar är låsta, och vara snäll och stänga av alla apparater som datorn och tvn?
Jag: Det gjorde jag väl?
Pappa. Nej...

Sedan har mamma och hanna varit på stan, hanna ba JENNI VI HAR KÖPT GREJER TILL DIG.
Jag ba yes förväntar mig nåt gött typ inpackning och hårspray och annat matnyttigt.
Nej. De har köpt trosor till mig. Vilket vore ok om de bara kunnat köpa vanliga vita
eller svarta eller vad fan som helst.
Nej de köper enorma boxertrosor som sitter precis under naveln, men EN KNAPP
FRAM i vitt och en fruktansvärd mingrön färg.
Längst upp på den mintgröna linningen står det SCOTTISH TERRIER SCOTTISH TERRIER
SCOTTISH TERRIER. På de andra paret är det fullt av mintgröna.. Scottish terriers.
SCOTTISH TERRIERS!
Är jag tio år eller? Fifan mamma, du bara jävlas.
Jag kan ju inte använda dem, det går ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar