11/10/2010

Jag hade precis kommit över min åldernoja när jag insåg att jag kommer fylla 20
år nästa gång.. Jag har liksom tänkt att alla kommande födelsedagar från och med
nu fyller jag 19. Då tröstade micke mig med att jag kommer bli en milf. Man
ba..... TACK. Jag fyller 20, inte 35 HÖRREDU. Men jag ser ut som bette midler
redan nu och hon är inte snygg. Jag vet inte riktigt. Det kändes inte helt ok.

Sen kom jag på att jag ska dö när jag är sjugosju! Ha! Men då kom jag även på att jag
isåfall är liksom i slutskedet eller åtminstone den senare halvan av mitt liv, och att
jag kanske borde typ, börja skriva en bok. En gång skulle jag försöka skriva en
barnbok. Det gick inget bra för jag kan inte ta på mig rollen som vuxen berättare.
Jag kan inte hålla mig inom ramarna.
För övrigt är jag ständigt skitförbannad igen. Jag blir galen över allt. När jag inte
emellanåt är gråtfärdig. Hatar de flesta. Jag kommer aldrig ändra mig och ni kommer
aldrig ändra er bara för att jag hatar er. Så det är så världen ser ut. Jag hatar
svenneäckel och jag kan inte dölja det. Jag och fiffi ska annonsera cpstörda
ickeköttare i sthlm. Troligvis får vi inga svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar