11/15/2010

Ibland när jag ser hur du för dig bland folk eller jag iakttar dig inte jag bara ser dig
känner dig och tänker efteråt eller någon annan gång på det jag ser inser jag att
jag ser mig själv också
hur jag själv är hur du stänger bort tar bort det som inte är viktigt, jag
jämför med andra.
Som tar allting rakt in. Helt utan att tänka efter. Du tänker inte efter du bara stänger
all ventilation tills du är safe och kan öppna igen.
Jag inser hur jag själv är.
Och när folk frågar om man är sur om man är ok vad det är är du ok? Så fattar man
ingenting. Det är inte du det är alla andra.

Fan det snöar och jag menar inte fan som i fan också jag menar fan som i holy shit i
love you snön. Man blir så lugn av det, eller hur? Fast nu ska jag ut och cykla i det.
Jag ångrar att jag lagt scottish terrier som skrivbord på mickes dator, jag hittar ingenting
och blir helt yr av det med men om jag byter blir det värsta statement av det hela och
micke tyckte inte ens det var roligt.

Igår när vi skulle sova låg jag i mina pmsdimmor och tänkte på religionsskräcken
igen, att jag har en sån fobi för det. Jag tror det läskigaste är att det inte ens är fint.
Om man får vara flummig och tro och gilla fina hippiegrejer så är det ok men typ eva
och adam, vad är grejen liksom? Det är ju inget fantasifullt eller fint med det, det är bara
en SKITDÅLIG STORY. Hela storyn med skapelsen är så jävla lam, kunde de inte kommit
på nåt bättre liksom?
Om folk får tro på det där kan jag väl få tro att skivvärlden finns på riktigt och varför
ska man tro att det finns en gud som att människan behöver en gud som att inte
jorden är sin egen inte vår. Det finns havssköldpaddor och tigrar på jorden,
varför göra människan till en grej öht som bara pajar allt äh fuck it
palla människor jag blir bara lack.
Och vi kommer få tillbaka så jävla hårt av jorden för att vi pajar allt, vi komme dö.
Så det så. Det tror jag. Dumbasses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar