11/17/2010

Fy fan vad trött jag är och snurrig och mjuk och slarvar bort mobilen och blir tokig och
stockholm är som vanligt en enda stor jävla incest och jag borde vara vam men nej jag
vänjer mig inte
inatt drömde jag att jag var på klassresa men det var någon sorts blandning mellan
alla klasser efter sexan jag gått i och jag hade alla känslor jag haft under alla skolår
fast tusen gånger värre
och det var matteböcker och matteångest och jag sa att jag skulle dra och alla
liksom det där sättet som att skolka från engelskan hela högstadiet för att läraren
skrek på mig en gång och alla är tysta och bara tittar som att jag är ok med att vara ett
fucktard jag är van men jag är inte van eller ok med att vara kass
för att jag är rädd för allt
men i drömmen snodde jag några bilnycklar och skrek till lärarjäveln FUCK YOU
JAG VILL ALDRIG MER SE DIG JAG SKA FAN VISA DIG, rusade ut från
klassrummet och alla lärare ba woho följde efter i full fart (haha)

men då gjorde jag värsta supermarioflygstarten och ba voltade upp i luften
sådär helt hoprullad och vecklade ut mig tjugo meter upp
och flög iväg och alla stod och kollade
och då kändes det så jävla bra i mig
så långt ifrån ni kommer inte åt mig
flög tills jag hittade bilen och bara åkte

ps-favorit-i-repris:
"Ovanför dem nådde ovädret sin rytande kulmen. En fiskmås for förbi baklänges.
"Jag menade", Sa Ipslore bittert, "vad finns i denna värld som gör livet värt att
leva?" Döden tänkte på saken.
"Katter", sa han slutligen. 'Katter är trevliga"."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar