11/11/2010

Jaha jag började med att fotografera min nacke med the mission att visa hur
mitt hår beter sig. Min syrras fjortiskompisar trodde att jag hade dreads.
Mamma borstade ut mitt hår igår efter mycket om och med, jag tvättade och
pysslade med det så det var blankt och lockligt.
Idag har jag dreads igen.
Det skulle jag fotografera. Det gick inget bra.
Ringde just min kille som ska klippa aka raka av en massa av det men själv
går jag runt med dreads. Iniden, munk och baldness next.
En anna grej är de där finnarna på min kind som bara ploppade upp sådär riktigt
otrevligt, eftersom jag inte har fet hy så liksom torkar de ut och blir så små sår
istället, speciellt på vintern. 
Vad fan gör man? Jävla sepehy.
Fiffi kanske kommer till stockholm och carro med.
Kan bli en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar