11/10/2010

Fan vad arg är jag är.
Ja hon har mens tänker ni nu, och ja det har jag - det bästa i livet (sex) tas ifrån en
och ersätts med smärta ilska och tårar, skitlöjligt och jag gillar inte att vara löjlig.
Men det är inte bara det, jag är sur för att det är så jävla mörkt och jävligt och tråkigt
och det är onsdag och jag vill göra något roligt men det är fan inte roligt att gå ut och
ta en öl, ok med arber arber är guld liksom MEN DET HJÄLPER INTE. Jag HAR INGEN LUST.
Jag vill ha lust men jag har inte lust. Jag vill inte vara hemma heller. Jag vill inte sova hemma
trots att syrran fyller år imorgon. JAG ÄR SÅ JÄVLA SUR över att det blir vinter.
Jag tar det fanimig personligt. Hela jävla livet tar jag personligt.
Saker är SÅ JÄVLA TRÅKIGA. HELVETE. HELVETE. HELVETE.
Jag vill gå på festival och gå runt i leriga kläder och åka snålskjuts på skåpbilar, dansa,
skrika och skratta och bete mig allmänt svinigt.
Kan inte vara såhär ordentlig såhär länge.
Vill hälla gul och grön och röd färg över allt. Hela gatan här utanför.
Ska äta lite glass och dricka ett glas vin.
Och ja, ni kan känna er träffade, allt är ert fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar