11/17/2010

Åååå måste skaffa pengar och göra tattoos jag får frispel, får ont i hela
bröstet så gärna vill jag. Har inte rökt på typ två dygn, dutty eller? Fifan.

Fan vad konstig grej hur vissa grejer som händer kan lämna en helt oberörd, eller
iallfall inte illa berörd som för typ två månader sen skulle gjort ont. Det är ok nu.

Ska laga mat nu sen härifrån igen. Pallar inte vara hemma nu det är för mycket familj
around, sånahär små doser av dem är bra. Iakttar mamma och inser att hon är så
himla lik mig med sitt humör som hon inte kan dölja, hela hennes ansikte bara dras
neråt när hon inte är glad, men när hon är glad utstrålar hela hon det, man bara
känner sån fnissy stämning och jag känner igen den. Men sova själv är no good, eller
kanske snarare inte sova är själv so good, så jag sticker igen.

När jag var femtom skrev jag en recension på comedia infantil med rubriken
NELIO I LOVE YOU, nu ska jag läsa den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar